tirsdag 16. juli 2013

Sommer er turtid.

Så var det ut på tur igjen, i håp om å finne litt sommervær. Har egentlig ikke planlagt så mye reising i sommer, men en ting er fast hvert år, og det er en tur til Sarons Dal. Har variert endel fra år til år hvor langt besøket er, alt fra dagsbesøk til hele uka. I år har jeg lagt opp til nesten ei uke sammen med Victoria. Sjekka programmet på forhånd og valgte å ta med meg første halvdel av stevnet. Siste halvdel blir garantert bra den og, med selveste Egil Svartdahl som hovedtaler. Har hørt han ettpar ganger før der borte, og har ingen problemer med å forstå hans popularitet. Men, i år valgte jeg altså annerledes.
Vi pakket bilen og dro bort fredag kveld, dagen før det hele startet opp, og tenkte av da var vi tidlig nok ute til å få en plass nær hovedanlegget. Men, hehe, det var mange som hadde tenkt det samme :p
Så vi måtte på det jordet som ligger lengst vekk. Jaja, det funker det og ;)
God plass rundt oss foreløpig, men det fylte seg fort opp i løpet av lørdagen. Fikk forresten gleden av å få Svein Egils svoger som nabo. Riktig koselig bekjentskap må jeg si :)

Lørdagskvelden kom, og det hele ble dratt igang med Rune Edvardsen som hovedtaler. Han holdt en sterk og engasjerende preken, som noen hver burde fått med seg.
Senere ble det konsert med bandet Kutless fra Oregon, USA. Godt  å få "blåst" ut litt ørevoks, hehe.
Som den musikkinteresserte jeg er, så må jeg jo ha med meg en konsert eller to i løpet av sommeren, og da falt valget på bl.a Kutless.
De spilte drivende god rock'n roll med sterke tekster. Veldig bra.





http://www.youtube.com/watch?v=tOxeyj7itJE

Her var litt til å begynne med. Mer kommer ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar